שטיח למניעת החלקה באמבטיה

בעולם קיימים מגוון רחב של מוצרי בטיחות שונים, אשר אמורים לוודא כי פעולות יומיומיות שלנו, נעשות בצורה בטוחה ואחראית הדואגת גם לשמור על שלמותן של העצמות שלנו וגם להבטיח כי נעבור גם את הפעולה היומיות שלנו בשלום מבלי לשבור איזה עצם או שתיים. אחד מהכלים המעולים לכך הוא לא אחר מאשר שטיח למניעת החלקה באמבטיה, בו נעשה שימוש באזורים עם רטיבות בתדירות גובהה כמו המקלחת, שירותים ואזורים המשלבים זה את זה. מוצר זה מיוצר דרך מגוון חומרי בסיס שונים, החל מפוליאסטר, פליז ועוד סוגים שונים של חומרים המצליחים לשמור על המתחלקים מפני החלקה וגם לעזור בהליך הייבוש.

חומרים עמידים למים ולהחלקות

החומר ממנו עשויים שטיחים למניעת החלקה כמו שציינו מעל יכול להשתנות, אך כיום ישנם כמה סוגי חומרים הנחשבים לדי שכיחים בכל הקשור ליצירת שטיחים למניעת החלקה באמבטיה, כאשר פוליאסטר נחשב לבין החומרים המובילים עם יכולת מעולה למניעת החלקה וגם תפוקה איכותית לאורך זמן. כך הסיכוי של בלאי הינה נמוכה יותר כאשר מדובר בשטיחים למניעת החלקה באמבטיה, ואת גודלם של שטיחים אלו גם אפשר למצוא עבור מגוון אמבטיות, החל מאמבטיה טיפולית גדולה ועד לאמבטיות סטנדרטיות באורכים שבין 35-38 ס"מ רוחב. לצד הפוליאסטר כמובן קיימים שטיחים העשויים מחומרים סופגים שונים, כאשר חלק לא קטן מהם מצליח לשמור על רמת ספיגה גבוהה, ללא ריחות נלווים ומציע מגוון של גדלים המתאימים לכל חדר ואמבט.

מחירים מידות ואיפה הכי כדאי

כמו שרובנו מכירים או הורגלנו מוצרים אלו בעיקרם נוכחים בחנויות טואלטיקה, כלי עבודה ומוצרי מטבח כאלו ואחרים. לכן מומלץ להכיר את סוג השטיח שאנו מבקשים למקלחת או לאמבט שלנו, בין אם אנו מבקשים שטיחים "קשיחים" כמו חומר הפוליאסטר שיוכל להעניק לנו יציבה לאורך זמן, עם מינימום של תחושה נעימה. או שמא אנו מבקשים לרכוש שטיח למניעת חלקה סופג נוזלים, כזה שיוכל להתאים עצמו גם אל המטבח, גם אל המקלחת הקטנה בחדר שינה של ההורים וגם לא להשאיר ריח ולבטח להפוך לכבד.