על מה מבוססות המלצות ווינר?

לא מעט משחקי מזל קיימים כיום ומאפשרים לרבים מאיתנו להרוויח עוד כמה מאות עד עשרות אלפי שקלים וכאשר מדובר בניחוש תוצאות בענפי ספורט שונים כמו אלו המוצעים בטפסי הווינר, אין חובב ספורט אחד שלא היה מבקש המלצה בעת מילוי טופס הווינר שלו. ובשל כך לא מעט מחובבי הספורט ומשחקי המזל תרים אחר המלצות ווינר טובות, החל מיחס המסירות של קבוצות מספרד ועד אל סיכויי הגביע של קבוצות מהליגה הטורקית. עם זאת לא מעט מהמלצות עלולות להשאיר רבים מאיתנו עם טופס חסר ערך, לכן חשוב לדעת כיצד מתבססות המלצות הווינר ובאילו עוד כלים נוכל להיעזר במילוי טפסי הווינר. נעזרנו באתר https://www.playsmart.co.il/ כדי להבין מה קורה בנושא

מספרים מספרים ומספרים… משחקי כדורגל נושאים עימם לא מעט רגשות, בין אם מדובר בקבוצת ילדות, נבחרת המייצגת אותנו או אפילו קבוצה מקומית המייצגת אומה שלמה בתחרות אירופית. אך מלבד התחושות והאמוציות המרובות במשחק הכל כך פופולרי, חשוב לדעת כי הוא כולל גם לא מעט נתונים סטטיסטיים המצליחים בחלק לא קטן מהמקרים לנבא את התוצאה. נתונים אלו יכולים לנוע בין זמן אחזקת כדור ממוצע של כל קבוצה ועד לזמן שכיח בזמן המשחק בו אחת הקבוצה מבקיעה שערים. אבל חובבי הכדורגל יודעים כי גם נתונים ושיאים נועדו להישבר לכן למרות שהנתונים יכולים ללמד ולנבא המון על הקבוצות המשחקות, חשוב לקחת בחשבון גם הפתעות שבדרך.

מחוץ למגרש ומעבר לו! משחקי הכדורגל אמנם מעוררים תחושות עילאיות עבור האוהדים והשחקנים, אך עדיין חשוב לזכור כי השחקנים, המאמנים ובעלי הקבוצות הם עדיין בני אדם המושפעים לא פעם מאירועים חיצוניים. וכמו שהתרענו על הפתעות שוברות שיאים ונתונים סטטיסטיים, חשוב להכיר גם את ההשפעות החיצוניות לכל משחק שעלולות להשפיע רבות גם על ההמלצות. כך למשל קבוצה הנמצאת בזמן משבר, ללא הכוכב הגדול שלה אך עם לכידות של כלל הקבוצה ותחושה כי הקבוצה עם "הגב לקיר", ייתכן  ותוכל לצאת מהמשבר ולהפתיע את מנחשי הווינר. מאידך כאשר קבוצה מנצחת בקמפיינים בין-יבשתיים וחוזרת אל הליגה מקומית היא עלולה לחזור עייפה/זחוחה ולעיתים גם להפסיד לקבוצה חלשה ממנה ולהפוך משחק "הפתעה".