פרויקטים יוקרתיים במרכז וצפון תל אביב

ישראל נמצאת כיום במגמת בנייה חיובית כמעט בכל עיר ועיר בארץ כאשר אנו נוכל לצפות במגוון עצום של פרויקטים שונים של בנייה, החל מהתחדשות עירונית והפשרת קרקעות כאלו ואחרות. אך אחת הערים היותר מפותחות היא לא אחרת מהעיר תל אביב, שבה תוכלו למצוא מגוון רחב של אירועי תרבות, מסעדות עם טעמים מרחבי העולם וכמובן לא מעט מחברות ההייטק של ישראל. אבל בעיר התרבות שלנו תוכלו גם למצוא לא מעט פרויקטים יוקרתיים, במרכז העיר או באזור הצפוני שלו ובתקופה האחרונה תוכלו למצוא לא מעט פרויקטים של שוק הנדל"ן בתל אביב – יוסי אברהמי, צמח המרמן ועוד. אז גם אתם מחפשים אחר דירות היוקרה הבאה שלכם ייתכן ותמצאו אותה כאן.

כיכר המדינה

האזור שנחשב לאחד האזורים המושכים ביותר בעיר תוכלו למצוא עשרות אטרקציות שונות, החל מהקרבה של האזור אל פארק הירקון, לבית החייל, קונסרבטוריון ועוד לא מעט מסעדות וברים שנמצאים באזור. אל כל אלו גם מצטרפים חנויות היוקרה ועוד 2 פרויקטים יוקרתיים שיכולים להיות מתאימים גם עבורכם. הפרויקט הראשון הוא  "BORN FOR TEL AVIV" אשר נעשה בשיתוף פעולה בין "צמח המרמן", "קבוצת רוזיו" ו"בר אוריין אדריכלים. בפרויקט שנמצא בלב כיכר המדינה ועל רחוב "פנקס" תוכלו למצוא דירות יוקרה בנות 3,4 ו5 חדרים עשירות במפרט טכני מפנק ומרשים. אל הדירות הללו מתווספות גם כן פנטהאוזים יוקרתיים ומרווחים אשר תוכננו בקפידה, יחד עם זאת המחיר ההתחלתי של הדירות בפרויקט עומד כיום על כ 4.2.
אל הפרויקט הזה מצטרף פרויקט "אביב בתל אביב" שנמצא גם כן באזור כיכר המדינה, על רחוב ויצמן עם היצע של דירות 2 חדרים, 4 חדרים, 5 חדרים ופנטהאוזים מפנקים. על הפרויקטים אמונים "קבוצת אביב" ו"אורבן".

צפון תל אביב

 באזור היוקרתי של העיר תוכלו למצוא 2 פרויקטים מאוד נחשבים כאשר הראשון מביניהם הוא לא אחר מאשר פרויקט היוקרה של "יוסי אברהמי" ברחוב ש"י עגנון 28. בפרויקט זה תוכלו למצוא דירות בנות 3,4 ו5 חדרים יחד עם דירות גן ומתחם יוקרתי שלבטח עוד לא חלמתם עליו. המחיר ההתחלתי עומד כיום על 7 מיליון שקלים לדירת 5 חדרים. הפרויקט השני והמדובר נמצא בשכונת נווה אביבים שבצפון העיר גם כן, שם תוכלו למצוא דירות פנטהאוז משמימות ומטריפות לצד דירות של 3,5 חדרים ודירות מיני גן שעוד לא נראו בעיר. על הפרויקט הזה אמונה חברת "אשדר" ומונה כ3 בניינים.